فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
تخفیف بدهی برق تخفیف بدهی برق
هرگونه تغییر در مصرف دیماندی و یا تعطیلی مکان مورد استفاده باید به اطلاع شرکت برق برسد.بدین منظوراپلیکیشن برق من راهنمای جامع و کاملی در خصوص انواع خدمات در اختیار شما قرار می دهد.
تغییر نام تغییر نام
سلام
با استفاده از اپلیکیشن برق من و یا حضور در دفتر خدمات پیشخوان دولت و ارائه مدارک و مستندات مراحل تغییر نام امکان پذیر است
بهترین زمان استفاده از وسایل برق پرمصرف بهترین زمان استفاده از وسایل برق پرمصرف

باتوجه به مصرف بالای این گونه وسایل حتی الامکان می بایست در ساعات اوج مصرف از روشن کردن آنها خودداری کرد و استفاده در روزهای تعطیل و در صورت لزوم سا عات 11 شب به بعد روزهای عادی بهترین زمان می باشد .

بازه زمانی اوج مصرف برق بازه زمانی اوج مصرف برق
تابستان از ساعت 12تا 18عصر و پس از آن از غروب آفتاب تا 23










اشتباه آمدن پیامک قبض برق اشتباه آمدن پیامک قبض برق
با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا بانصب اپلیکیشن برق من روی گوشی موبایل تقاضای تغییر شماره تلفن خود را در آن نرم افزار ثبت نمائید
سقف مجاز مصرف برق در اهواز برای چگونه است؟ سقف مجاز مصرف برق در اهواز برای چگونه است؟

براساس مصوبه هیئت وزیران از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذرماه سقف تعیین شده برای منطقه گرم یک به میزان 3000کیلووات ساعت و از دی ماه تا پایان اسفندماه 200 کیلووات ساعت می باشد.

چگونه نسبت به تغییر نام مشترک اقدام نمائیم چگونه نسبت به تغییر نام مشترک اقدام نمائیم
مالکین محترم می توانند با مراجعه به اپلیکیشن برق من، سایت شرکت یا دفاتر پیشخوان دولت نسبت به تکمیل فرم و انجام تشریفات اداری لازم نسبت به تغییرنام اقدام نمایند.
اگر هنگام مراجعه مامور قرائت کسی در منزل نباشد برای اطلاع از قبض خود چه اقدامی انجام دهیم؟ اگر هنگام مراجعه مامور قرائت کسی در منزل نباشد برای اطلاع از قبض خود چه اقدامی انجام دهیم؟
از چندین روش می توان عمل کرد، مراجعه به اپلیکیشن برق من، مراجعه به سایت شرکت و یا استفاده از سامانه 1521 و ثبت رقم کنتور خود اقدام نمائید.
آیا تخفیفاتی برای مشترکین تحت پوشش سازمانهای حمایتی وجود دارد؟ آیا تخفیفاتی برای مشترکین تحت پوشش سازمانهای حمایتی وجود دارد؟
براساس مصوبه هیات دولت و مجلس شورای اسلامی تخفیف هایی در بحث تعرفه و  واگذاری انشعاب در برخی موارد اعمال میشود.
نوسان و یا کاهش ولتاژ نوسان و یا کاهش ولتاژ

در صورت داشتن نوسان و یا کاهش ولتاژ در خانه بلافاصله وسايل برقی خودرا از پريز کشيده و با مرکز 121 تماس بگيريد.

<<   <  1 2  >   >>  
Powered by DorsaPortal